Què tenen a veure Disney, Twitter i l’assetjament a la xarxa?

Si ets friqui, Disney és la mestressa de tots els teus somnis. La companyia és propietària, a més a més de part de les pel·lícules que vèiem durant la infantesa, de Pixar, Lucasfilm i Marvel.

I també va estar a punt de convertir-se en propietària d’una part del nostre oci/forma de promocionar la nostra feina/manera d’accedir a les notícies. Segons informa Bloomberg, Disney es va mostrar interessada a comprar Twitter, però una de les raons per les quals no ho va fer va ser per la incapacitat de la plataforma per aturar l’assetjament que s’hi produeix.

Segons el mitjà, a la companyia no li feia gràcia que la seva imatge, orientada al públic familiar, es veiés associada a la d’un espai on hi proliferen comentaris racistes, sexistes i antisemites. Una altra de les raons apuntades és el fet que Twitter experimenta pèrdues econòmiques.

Imatge principal: logotip de Twitter.

Deixa un comentari

Us de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui una millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment i l'acceptació de la nostra política de cookies TANCAR